Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Hemma från resan

Av Emil Weltman - 18 december 2010 09:52

tja efter en veckas uppehåll så är jag äntligen hemma. och det är verkligen "äntligen" hemma. resan var allt annat än vad jag förväntade mig. jag åkte dit med min älskade flickvän och hade stora förväntningar. det blev allt annat än det och hem åkte jag utan flickvän och vem vet jag kanske aldrig mer kommer få henne igen. vad jag lärt mig på detta är att inte ta något förgivet. och relationer- kärlek eller vad det kallas om det verkligen är något för mig? en sak vet ja att man blir alltid så jävla ledsen på grund av uppehåll eller vad det heter.

aja skit i det nu. har man otur i kärlek så kanske man har tur i spel. 

och det är väl det ni är inne här för o läsa.

jag har alltid förespråkat om att spela "säkert" genom att spela singlar. idag spelar jag en trippel på tre "säkra" matcher och de lyder följande:


Liverpool-Fulham                             1              1,50

W.Bremen-Kaisersl                         1              1,53

Deportivo-Sp.Gijon                          1              1,90

                                                                      4,36

Detta ger mig ett odds på totalt 4,36

och jag satsar 360 kr på denna tippel vilket vid vinst ger mig 1570 kr.

skulle matcherna gå in så och vinsten komma så är jag lite sugen på att eventuellt se om Roma kan skrälla lite mot milan på san siro ikväll. men i så fall återkommer jag under dagen till denna blogg. lycka till alla


//Emil


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Weltman - 2 januari 2011 15:48

härligt att inleda söndagen med en vinst, 0-2 tack samara! nu kör jag en till o ja har lite på känn att newcastle kan slå wigan borta! :)  det till ett odds på 2,80 ...

Av Emil Weltman - 2 januari 2011 13:14

ber om ursäkt för att jag inte varit så aktiv här inne de senaste dagarna. men idag spelar ja på celtic i old firm derbyt. kanske lite med hjärtat för att se en lyckad debut av freddie! annars så finner jag ej några matcher till något gött odds. ...

Av Emil Weltman - 29 december 2010 16:40

asså blir så jävla lakk på spel ibland när det inte går vägen.   och speciellt med tanke på gårdagens trippel. där jag spelade man city, tottenham och man utd i en trippel. där jag får in de två första matcherna utan problem.  sista matchen led...

Av Emil Weltman - 28 december 2010 01:16

Vill egentligen inte spela tripplar. vill spela säkert.  men det finns inga roliga matcher till roliga odds ute annars som det vart på senaste tiden såsom tottenham och arsenal   så därför har jag spelat: Man C - Aston villa                  ...

Av Emil Weltman - 27 december 2010 17:05

vinst igår på tottenham. viklet gav mig runt tusenlappen, kändes riktigt bra. o speciellt när man såg en mycket underhållande fast ändå nagelbitande match.   Idag tror jag att arsenal vinner londonderbyt mot chelsea. med tanke på chelseas formsva...

Presentation

detta är en spel blogg jag änvänder detta till. för o följa mig rekmomenderar jag er att läsa min första blogginlägg innan ni börjar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards